%40 تخفیف  برای خرید  مسیرهای یادگیری

logo mix

آموزش جامع یک-به-یک اصول فتوشاپ CC 2019 (با زیرنویس فارسی AI)
Photoshop CC 2019 One-on-One: Fundamentals
از پرفروش‌‌ ترین‌ها
کد محصول: FL3565-784290
لیندا _ آموزش جامع یک-به-یک اصول فتوشاپ CC 2019  (با زیرنویس فارسی AI) - Lynda _ Photoshop CC 2019 One-on-One: Fundamentals
سطح مقدماتی
زیرنویس انگلیسی
زیرنویس فارسی AI
207,000 تومان
اضافه به سبد خرید add_shopping_cart
تولید کننده محتوا
Lynda.com (Linkedin Learning)
تولید کننده زیرنویس فارسی
فارسی لینـدا FarsiLynda.com
مدرس
Deke McClelland - دیک مک کلند
تاریخ انتشار
1397/9/21
2018-12-12
سطح آموزش
مقدماتی
زبان آموزش
انگلیسی
زیرنویس
فارسی و انگلیسی
نوع زیرنویس فارسی
ترجمه شده توسط هوش مصنوعی (AI)
مدت زمان آموزش
17ساعت و 57دقیقه
تعداد ویدیو‌ها
190 ویدیو
حجم فایل‌ها
4040 مگابایت (دانلود با تعرفه نیم بها)
زمان تقریبی دانلود فایل‌ها
67 دقیقه (با سرعت اینترنت 1 مگابایت در ثانیه)
تعداد بازدید : 13677
درباره تولید کننده

lynda1

 

Lynda Weinman

بسیاری لیندا واینمن را "مادر آموزش اینترنتی" لقب داده اند. وی که هم اکنون (2016) ۶۰ سال سن دارد در ۱۹۹۵ سایتی را راه اندازی کرد که به عنوان منبعی رایگان برای دانش آموزان محسوب می شد. طی آن دوران لیندا به صورت خودآموز در حال یادگیری طراحی وب بود و تلاش داشت تا آموخته هایش را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد. هر چند این روزها مسئله یاد شده امری عادی به حساب می آید اما در اواسط دهه نود -روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود- یادگیری طراحی وب به صورت خودجوش چندان مسئله رایجی محسوب نمی گشت.

اشتیاق آن روزهای لیندا در یادگیری ، حالا به لطف وب سایت و سرویسی هایی همانند آنچه خود او راه اندازی کرده به میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا نیز سرایت نموده و آنها می توانند با اندک هزینه ای و در هر جا و مکانی آنچه که دوست دارند را فرا بگیرند.
ناگفته نماند که پیدا کردن مسیر صحیح کسب و کار، حتی برای لیندا واینمن نیز بدون فراز و نشیب نبوده و وی هم مانند هر فرد موفق دیگری در راه رسیدن به پیروزی پستی و بلندی های بسیاری را از سر گذرانده.

درک نیازی که هیچکس به آن پاسخ نداده بود

وقتی در سال ۱۹۹۳ واینمن طراحی وب را اندک اندک فرا گرفته و قصد آموزش دادن آن را پیدا کرد، ابتدا به کتاب فروشی مراجع نمود و سعی کرد کتابی را به عنوان مرجع انتخاب و از روی آن به دانش آموزان خود درس بدهد. اما وی متوجه شد کتاب فروشی ها و کتابخانه ها تنها راهنماهایی بسیار فنی و پیچیده را ارائه می نمایند که درک شان برای افراد معمولی و با دانش متوسط تقریباً غیر ممکن محسوب می شود.

لیندا واینمن میگوید: به یاد می آورم که با خود فکر کردم شاید چنین کتابی هنوز وجود ندارد. بلافاصله از کتاب فروشی به خانه رفتم و ایده ی اولیه نوشتن آن را پیاده سازی کردم.

کمی بعد کتاب "طراحی گرافیک های تحت وب" که به باور بسیاری اولین کتاب ساده و قابل درک توسط عموم در رابطه با حرفه طراحی وب بود، توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا به عنوان یک مرجع غیر فنی مورد استفاده قرار می گرفت و محبوبیتی غیر قابل باور به دست آورده بود.

درست در همان زمان و در سال ۱۹۹۵ واینمن آدرس ایمیل فردی را مشاهده نمود که به صورت debbie@debbie.com بود و مشتاق شد بداند آیا دامنه ی لیندا نیز برای ثبت کردن در دسترس قرار دارد یا خیر. وی این دامنه را خریداری و وبسایتی تحت آن راه انداخت تا از طریقش بتواند با دانش آموزان و همچنین خوانندگان کتاب خود ارتباط برقرار نماید.

lynda2

شروعی کوچک و توسعه ای آهسته و پیوسته

بعد از موفقیت کتاب واینمن همسر او، بروس هون (Bruce Heavin)، که در اصل موسس کمپانی لیندا نیز محسوب می شود، پیشنهاد داد در طول تعطیلات بهاره یکی از سالن های کامپیوتر دانشگاهی را اجاره نموده و در آن به مدت یک هفته دوره آموزش طراحی وب برگزار نمایند.
آنها این ایده را عملی کردند و سپس به منظور جذب افراد علاقه مند بنر تبلیغاتی را روی سایت لیندا قرار دادند. نه تنها ظرفیت کلاس یاد شده بسیار سریع پر گشت، بلکه افراد از گوشه و کنار دنیا و حتی مثلاً شهر وین برای حضور در آن ثبت نام نمودند.

اینکه تنها یک بنر در سایت خود قرار دهیم و سپس مردم از سراسر دنیا برای حضور در کلاس مان ثبت نام نمایند، باعث شده بود تا شوکه شویم.
آن کارگاه های یک هفته ای بسیار زود باعث شدند تا کسب و کار امروزی لیندا و همسرش پایه گذاری گردد. واینمن از درآمد حق امتیاز کتاب خود با ارزش ۲۰ هزار دلار استفاده کرد و مدرسه طراحی وبی را راه اندازی نمود که دوره هایش در هر ماه به سرعت پیش فروش شده و ظرفیت شان تکمیل می گشت. لیندا می گوید: "مشتریان زیادی وجود داشتند که مجبور بودیم به آنها نه بگوییم، زیرا ظرفیتی برای پذیرش شان وجود نداشت".

اوج گیری پس از بحران

کسب و کار لیندا پس از چند سال توانست ۳۵ فرصت شغلی را ایجاد و درآمدی ۳.۵ میلیون دلاری را فراهم کند. اما در سال ۲۰۰۱ و پس از انفجار حباب دات کام و حوادث مرتبط به یازده سپتامبر، تمایل افراد به یادگیری دروس طراحی وب کاهشی عجیب پیدا کرد، تا جایی که واینمن و همسرش در ادامه دادن مسیر مردد شده بودند.

کمپانی آنها دچار بحرانی جدی گشت، واینمن و هون ۷۵ درصد کارمندان خود را اخراج کردند و تنها ۹ نفر در استخدام شان باقی ماند. دفتر و مقر برگزاری دوره های لیندا نیز کوچک تر گشت و سعی را بر این گذاشتند تا واحد هایی با قیمت ارزان تر اجاره نمایند.

روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر.

خود واینمن در مورد آن ایام می گوید: "همه در حال نبرد برای بقا بودند و سعی می کردند سر خود را بالای آب نگه دارند. ما نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کردیم و در نهایت درست همین زمان بود که تصمیم گرفتیم خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین ارائه نماییم."

روزگاری که ایده یاد شده شکل گرفت و سپس عملی گشت (ارائه خدمات به صورت آنلاین) تماشای فیلم بر روی کامپیوترها تازه در حال رواج یافتن بود. لیندا دات کام تصمیم گرفت در ازای سرویسی که ارائه می کند هزینه حق اشتراکی ۲۵ دلاری را به صورت ماهیانه دریافت نماید.

افراد اندکی از این راهکار استقبال کردند. واینمن می گوید: "درآمد مان به شدت افت کرده بود. روز های سیاهی بود و حتی خودم تردید داشتم که می توانیم این کسب و کار را ادامه دهیم یا خیر."

با تنها ۱۰۰۰ نفر پرداخت کننده حق اشتراک ماهیانه، بقای کمپانی به نظر بسیار سخت می رسید. ایجاد یک جامعه ی آنلاین زمان بر است و لیندا به خود امید می داد که آنها مسیر شان را عوض نکرده اند بلکه راهی تازه را شروع نموده اند پس باید صبر پیشه کنند. او توضیح می دهد که "همه چیز بسیار آهسته پیش رفت. ولی کم کم پرداخت حق اشتراک ماهیانه آنلاین رواج پیدا کرد و مقدار آن هر ساله چندین برابر شد".

در ۲۰۰۶ تعداد مشترکین به ۱۰۰.۰۰۰ نفر رسید و واینمن و همسرش ۱۵۰ کارمند خود را به همراه خانواده هایشان به دیزنی لند بردند تا موفقیت بزرگی که رقم خورده بود را جشن بگیرند.

lynda4

ایجاد فرهنگ سازمانی مناسب در زمان رشد

اینکه اعضا و کارمندان شرکت همانند یک خانواده با یکدیگر در تعامل باشند همواره برای لیندا حائز اهمیت بوده و او حتی همیشه تلاش داشته تا افراد تحت استخدام خود را با اسم کوچک بشناسد و صدا بزند. ولی رشد سریع کمپانی و رسیدن تعداد کارمندان به عدد ۵۰۰، رفته رفته چالش هایی تازه را پدید می آورد و سبب می گردد واینمن در ایده آل های خود بازنگری نماید.

وی می گوید: "چالش اصلی بر سر تعیین سمت و مقام افراد بود. اینکه با هر کس چه برخوردی باید صورت بگیرد. همه ی کسانی که رشدی سریع را در شرکت خود تجربه کرده اند می دانند که ایجاد سلسله مراتب تا چه حد اهمیت دارد."

در ۲۰۰۷ تصمیم بر این شد تا یک مدیرعامل جهت اداره ی بهتر مجموعه به آن اضافه گردد. به گفته ی خود لیندا "درست در همان زمان بود که او تصمیم گرفت در رفتارها و برخوردهای خود سیاست بیشتری داشته و بروکراتیک تر عمل نماید".

ایجاد فرهنگ سازمانی برای شرکتی با بیش از ۵۰۰ کارمند کاری بسیار دشوار خواهد بود ولی حتی آنچه از این مسئله نیز دشوارتر به حساب می آید پایه ریزی درست و مطابقت دادن افراد با فرهنگ یاد شده است. اینکار در زمانی که یک شرکت نوپا و کوچک محسوب می شود چندان سخت نیست و شاید ضروری هم نباشد ولی با رشد آن صورت پذیرفتنش الزام می یابد.

 پیش به سوی موفقیت

مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند.

در طی سال های اخیر کمپانی واینمن توسط افراد گوناگونی که در حرفه ی خود بهترین هستند دوره های آنلاین متعددی را ایجاد نموده و سعی کرده نشان دهد این دوره های آنلاین راه و روش یادگیری را برای همیشه متحول کرده اند.

لیندا دات کام قالبی معین و کارآمد را برای دوره های آموزشی اش پدید آورده و سپس کوشش کرده تا از نظر موضوعی نیز در بین مطالب مورد تدریس خود تنوع ایجاد نماید. روزگاری در وب سایت مورد بحث تنها ۲۰ دوره آموزش ویدئویی آنلاین وجود داشت، اما اکنون این رقم به ۶۳۰۰ رسیده که شامل ۲۶۷.۰۰۰ ویدئوی آموزشی می گردد.

ارائه ی کتابخانه ای ویدئویی به جای اینکه از افراد درخواست شود تا در دوره هایی مشخص با روال معمول و پیوسته شرکت نمایند، عاملی بوده که سبب گشته شیوه ی آموزشی لیندا دات کام نسبت به سایرین کاملاً متفاوت گردد.

واینمن می گوید: "مدتی است که بسیاری تصور می کنند دوره های آموزش ویدئویی می توانند آینده آموزش به حساب بیایند. ما به خاطر همین تفاوت مان مورد توجه قرار داشته و تحت نظر سایرین هستیم".

lynda6

فروش به لینکدین Linked in

من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم.

واینمن زمانی که متوجه می شود لینکدین قصد خرید کمپانی اش را دارد، در ابتدا شوکه می گردد. او و همسرش هرگز به دنبال فروش شرکت خود و یافتن مشتری برای آن نبوده اند و البته در سن ۶۰ سالگی وی هنوز هم احساس می نموده که برای بازنشستگی بسیار زود است.

اما رفته رفته به این نتیجه می رسند که این فروش و ادغام دو کمپانی با یکدیگر احتمالاً امری منطقی و موثر خواهد بود. هر دو شرکت به نوعی تلاش داشته اند به افراد کمک کنند تا وضعیت شغلی خود را بهبود بخشند و احتمالاً در کنار یکدیگر بسیار بهتر از گذشته می توانند این هدف را محقق کنند.

واینمن می گوید: "بسیاری از مردم بر روی رقم معامله صورت پذیرفته تمرکز دارند و شاید این مسئله برای افرادی که با صنعت ما آشنا نیستند یک شگفتی محسوب شود. ولی خود من به شخصه بر روی اثری که از همکاری دو کمپانی با یکدیگر پدید می آید متمرکز هستم و اولین چیزی که در رابطه با این موضوع به ذهنم می رسد، میزان بزرگی این اثرگذاری است."

به نظر می آید حتی لیندا واینمن هم از موفقیت خودش شگفت زده است و تصور چنین روزی را نداشته. بر خلاف بسیاری از بنیانگذاران کمپانی ها مهم تکنولوژیک امروزی ، وی با هدف کسب درآمد های کلان شروع به کار نکرده و قصد اولیه اش هرگز ایجاد کمپانی نبوده که توسط لینکدین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار خریداری شد. او تنها سعی داشته آنچه که برای خودش جذاب بوده، یعنی طراحی وب را به سایرین نیز بیاموزد.

واینمن که بر حسب اتفاق بدل به یک معلم گشته، می گوید: "من نه چندان گنگ بودم و نه به آن صورت خوره ی دنیای تکنولوژی. افراد زیادی پیش من می آمدند و می پرسیدند چگونه این کار را انجام می دهی؟ یا چگونه آن کار را انجام می دهی؟ هرگز با خودم فکر نکرده بودم به اشتراک گذاشتن دانش در رابطه با آنچه که برایت جالب است، در واقع همان تدریس کردن محسوب می شود."

در حالکیه لیندا اعتقاد دارد تنها در زمان و مکان مناسبی حضور داشته، سخت است بدل شدن یک دامنه ی ۳۵ دلاری به کسب و کاری ۱.۵ میلیارد دلاری را حاصل یک اتفاق بدانیم.

فارسی لیندا

با یک متخصص در فتوشاپ مشهور به Deke McClelland در این درس جامع پیش بروید. قسمت اول از یک سری سه قسمتی، این شانس شما است برای یادگیری بیشتر در مورد فتوشاپ، نسبت به هر کسی که تا به حال ملاقات کرده‌اید، احتمالا بیشتر از آن چیزی است که حتی فکر می‌کنید. آن چیزی است که باید بدانید، آموزشی کامل با نمونه‌های هیجان‌انگیز و توصیه‌های عملی. Deke نشان می‌دهد که چگونه تصاویر را باز کنید، اندازه تصویر و وضوح تصویر را اصلاح کنید، و عکس‌های خود را کراپ کنید و عکس‌های خود را صاف کنید. شما می‌توانید نحوه تنظیم روشنایی و کنتراست، ایجاد رنگ درست، و روتوش تصاویر پرتره را یاد بگیرید. Deke نشان می‌دهد که چگونه با لایه‌ها کار کنید، حالت ماسک سریع را تغییر داده، و عکس‌ها را در Camera RAW ایجاد کنید. او همچنین متن، چاپ و وب را نیز پوشش می‌دهد. با سوالات او همراه شوید، پاسخ‌ها را بگویید - و یک حس واقعی از موفقیت داشته باشید.

سطح آموزشی
خرید آنلاین و دانلود فوری
به همراه فایلهای تمرین
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس
ویدئوهای آموزشی با زیرنویس فارسی AI
کیفیت HD ویدئوهای آموزشی
قابل استفاده برای ناشنوایان
 
 
 

نمونه ویدیوی آموزشی ( فایلهای زیر نویس جدا از فیلم است و میتوانید آنرا نمایش ندهید ) :

 


00 Introduction
___| 00_01 Welcome to One-on-One

01 Opening an Image
___| 01_01 How it all starts
___| 01_02 Opening from the Windows desktop
___| 01_03 Opening from the Macintosh Finder
___| 01_04 The home screen and the Open command
___| 01_05 Opening an image from Adobe Bridge
___| 01_06 Opening an image in Camera Raw
___| 01_07 Closing one image or all at once

02 Getting Around
___| 02_01 Navigating your image
___| 02_02 Zooming in and out
___| 02_03 Using the more precise Zoom tool
___| 02_04 Five ways to zoom continuously
___| 02_05 Entering a custom zoom value
___| 02_06 Scrolling (panning)
___| 02_07 A few top-secret scrolling tricks
___| 02_08 Switching between open images
___| 02_09 Rotating and resetting the view
___| 02_10 Cycling between screen modes
___| 02_11 Using the Navigator panel
___| 02_12 Panels and workspaces—do not skip!
___| 02_13 Updating a workspace
___| 02_14 A few very important preferences
___| 02_15 Reassigning Spotlight (Mac only)

03 Image Size and Resolution
___| 03_01 Digital imaging fundamentals
___| 03_02 Image size and resolution
___| 03_03 Introducing the Image Size command
___| 03_04 Common resolution standards
___| 03_05 Upsampling vs. real high-resolution data
___| 03_06 Changing the print resolution
___| 03_07 Downsampling for print
___| 03_08 Downsampling for email and photo sharing
___| 03_09 The seven interpolation settings
___| 03_10 Real-world rules for downsampling
___| 03_11 Upsampling with Preserve Details 2.0

04 Crop, Restore, and Straighten
___| 04_01 Too many pixels
___| 04_02 Introducing the Crop tool
___| 04_03 Cropping nondestructively
___| 04_04 Aspect ratio and other tricks
___| 04_05 Rotating the image as you crop it
___| 04_06 Working with the reference point
___| 04_07 Finessing a crop with Canvas Size
___| 04_08 Using Content-Aware Crop
___| 04_09 Content-Aware bloopers; Part 1
___| 04_10 Content-Aware bloopers; Part 2
___| 04_11 Using the Straighten tool
___| 04_12 Straightening with the Ruler tool
___| 04_13 Using the Perspective Crop tool

05 Introducing Layers
___| 05_01 The layered composition
___| 05_02 Introducing the Layers panel
___| 05_03 Converting the flat background to a layer
___| 05_04 Customizing the transparency checkerboard
___| 05_05 Turning a color photo black and white
___| 05_06 Creating a silhouette with Brightness Contrast
___| 05_07 Creating a new layer and painting on it
___| 05_08 Simple tricks for painting with the Brush tool
___| 05_09 Distinguishing black from non-black pixels
___| 05_10 Moving an image between documents
___| 05_11 Expanding the canvas to accommodate a layer
___| 05_12 Auto-Select and the Move tool
___| 05_13 Employing a clipping mask
___| 05_14 Working with Opacity and blend modes
___| 05_15 Five ways to duplicate layers
___| 05_16 Scale, rotate, and layer mask
___| 05_17 Filling a selection with color

06 Saving Your Progress
___| 06_01 The many, many ways to save
___| 06_02 Five essential things to know about saving
___| 06_03 Saving layers to the native PSD format
___| 06_04 Saving a flat print image to TIFF
___| 06_05 Saving an interactive image to PNG
___| 06_06 Saving a flat photograph to JPEG

07 Brightness and Contrast
___| 07_01 Luminance and how it relates to color
___| 07_02 How luminance works
___| 07_03 The three Auto commands
___| 07_04 Automatic Brightness Contrast
___| 07_05 Custom Brightness Contrast
___| 07_06 Applying a dynamic adjustment layer
___| 07_07 Adjustment layer tips and tricks
___| 07_08 Isolating an adjustment with a layer mask
___| 07_09 Introducing the Histogram
___| 07_10 Putting the Histogram to use
___| 07_11 Reducing contrast with Shadows Highlights
___| 07_12 One more power-user technique

08 Balancing Colors
___| 08_01 Color resides in the eyes of the beholder
___| 08_02 Identifying the color cast of a photo
___| 08_03 Correcting a color cast automatically
___| 08_04 Manually adjusting colors with Color Balance
___| 08_05 Adjusting a color cast with Photo Filter
___| 08_06 Correcting color cast in Camera Raw
___| 08_07 Adjusting color intensity with Vibrance
___| 08_08 Introducing Hue Saturation
___| 08_09 Using the Targeted Adjustment tool
___| 08_10 Summoning colors where none exist
___| 08_11 Making even more color with Vibrance
___| 08_12 Creating a quick-and-dirty sepiatone
___| 08_13 Customizing your color wheel

09 Making Selections
___| 09_01 Power of selection in Photoshop
___| 09_02 Using the geometric Marquee tools
___| 09_03 Painting with the Quick Selection tool
___| 09_04 Add, subtract, and intersect selections
___| 09_05 Turning a selection into a layer mask
___| 09_06 Aligning a layer to a selection
___| 09_07 Working with the Magic Wand tool
___| 09_08 Saving and loading selections
___| 09_09 Refining the quality of a selection
___| 09_10 Adding clouds to your composition
___| 09_11 Enhancing the drama of your scene
___| 09_12 Conquering the Quick Selection tool
___| 09_13 Using each of the three Lasso tools
___| 09_14 Drawing a freeform shadow with the Lasso
___| 09_15 Colorizing a layer with Color Overlay

10 The Quick Mask Mode
___| 10_01 Painting selections
___| 10_02 Combining the best of the selection tools
___| 10_03 Introducing the Quick Mask mode
___| 10_04 The fastest way to save a selection
___| 10_05 Gauging the quality of a selection
___| 10_06 Painting adjustments with the Brush tool
___| 10_07 Adding motion blur with the Smudge tool
___| 10_08 Reversing a mask with Invert
___| 10_09 Applying a special-effects filter
___| 10_10 Smoothing a badly stroked edge
___| 10_11 Selecting all the black lines
___| 10_12 Expanding and contracting a selection

11 Retouch and Heal
___| 11_01 Your best face forward
___| 11_02 Correcting very bad colors
___| 11_03 Cloning, Healing, and Content-Aware
___| 11_04 Create Texture and Proximity Match
___| 11_05 A closer look at Content-Aware cloning
___| 11_06 Painting with the Spot Healing Brush
___| 11_07 Healing Brush tips and tricks
___| 11_08 Shift-clicking to heal in straight lines
___| 11_09 Using the standard Healing Brush
___| 11_10 Flipping and rotating the source data
___| 11_11 Using the Dodge and Burn tools
___| 11_12 Whitening teeth with the Sponge tool
___| 11_13 Reshaping details with the Liquify filter
___| 11_14 Selectively recoloring details
___| 11_15 Smoothing skin textures with blur
___| 11_16 Nondestructive dodging and burning

12 Introducing Camera Raw
___| 12_01 The most powerful Photoshop plugin
___| 12_02 Applying Camera Raw as a filter
___| 12_03 The nondestructive Camera Raw
___| 12_04 Handling a Camera Raw image in Photoshop
___| 12_05 Capturing raw images and converting to DNG
___| 12_06 Opening and developing a raw photograph
___| 12_07 Opening the raw photo in Photoshop
___| 12_08 Opening and editing multiple images
___| 12_09 Highlights, Shadows, Whites, and Blacks
___| 12_10 Clarity and Chromatic Aberration
___| 12_11 Adjusting the Dehaze value
___| 12_12 HSL and the Targeted Adjustment tool
___| 12_13 Using the Spot Removal tool
___| 12_14 Removing unwanted image elements
___| 12_15 Cleaning up with the Patch tool

13 Creating and Formatting Text
___| 13_01 Vector-based type in Photoshop
___| 13_02 Creating and scaling a line of type
___| 13_03 Integrating type with imagery; Part 1
___| 13_04 Integrating type with imagery; Part 2
___| 13_05 Formatting type from the options bar
___| 13_06 Formatting type from the Character panel
___| 13_07 Finding the perfect font
___| 13_08 Type size and script fonts
___| 13_09 Creating and editing paragraph text
___| 13_10 Adjusting leading and paragraph spacing
___| 13_11 Setting the antialiasing for very small text
___| 13_12 Aligning one layer to another
___| 13_13 Creating text along a circle
___| 13_14 Finding a character with the Glyphs panel
___| 13_15 Double-stroking a circle
___| 13_16 Creating a distressed cancellation mark

14 Printing Your Images
___| 14_01 Print from RGB, not CMYK
___| 14_02 Using my customizable printer test file
___| 14_03 Print, size, and position
___| 14_04 Using printer-specific options on the PC
___| 14_05 Using printer-specific options on the Mac
___| 14_06 Brightening your image for print
___| 14_07 Description and printing marks
___| 14_08 Establishing a borderless bleed
___| 14_09 Previewing an image at print size

15 Creating Web Graphics
___| 15_01 Images on the wild wild web
___| 15_02 Assigning copyright and contact info
___| 15_03 Copyrighting multiple images at a time
___| 15_04 How color works on the web
___| 15_05 Quick Export as PNG
___| 15_06 Quick Export as JPEG
___| 15_07 Introducing the old-school Save for Web
___| 15_08 Saving an 8-bit GIF or PNG
___| 15_09 Saving an animated GIF file
___| 15_10 Exporting vector-based layers to SVG
___| 15_11 Exporting multiple layers and groups

16 Conclusion
___| 16_01 Until next time

مدرس: Deke McClelland - دیک مک کلند

تعداد دوره های آموزشی: 45

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

جدیدترین آموزشهای مرتبط

تمامی زیرنویس‌های فارسی و مطالب ترجمه شده در سایت، بطور انحصاری متعلق به فارسی لینـدا بوده و هر گونه کپی‌ برداری و یا استفاده از آنها به هر شکلی در سایتها یا برنامه‌های دیگر پیگرد قانونی دارد
logo-samandehi
فارسی کلاس